17/10/14

Παν. Ηλιόπουλος για Ντογιάκο: "Ένας ακόμα θλιβερός εντολοδόχος του Σαμαρά (Α’ μέρος)"

ntogiakos
Ντροπή και αίσχος σε αυτό το θλιβερό υποχείριο του Σαμαρά που ακούει στο όνομα Ντογιάκος! Πρότεινε την παραπομπή μου σε δίκη που επισύρει κάθειρξη τουλάχιστον 10 ετών με τα… εξής ατράνταχτα στοιχεία:

  1. Εκπαίδευση των… μαχητών του Εθνικισμού ώστε να είναι έτοιμοι για τη μάχη εναντίον των “εχθρών του Έθνους”.
  2. Αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων για κινητοποίηση των “Ταγμάτων Εφόδου” (φυσικά, δεν υπάρχει ούτε ένα τέτοιο μήνυμα και όταν κατα την ανάκριση του ζήτησα να μου επιδείξει έστω και ένα, μου απάντησε: “δεν μπορεί, κάπου θα υπάρχει”)
  3. Έλεγχοι σε νηπιαγωγεία (απαξιώ και να το σχολιάσω)
  4. Μήνυμα που έχω ΛΑΒΕΙ στο κινητό μου.
  5. Επικοινωνία με τον Αρχηγό του κόμματος του οποίου είμαι βουλευτής (ανήκουστα πράγματα)
  6. Επίκληση της μαρτυρίας της μάρτυρα Ε η οποία αναφέρει μόνο τη φυσική μου παρουσία σε ΝΟΜΙΜΑ γραφεία ΝΟΜΙΜΟΥ πολιτικού κόμματος, χωρίς να με συνδέει με καμμιά πράξη.
  7. Φωτογραφία της βιτρίνας γνωστού οπλοπωλείου στην Αρτέμιδα (φαίνεται και από το σύστημα εντοπισμού του κινητού)
  8. Επίδειξη (;) του όπλου που κατείχα νόμιμα
  9. Ένα κ@λοδάχτυλο (ναι, καλά διαβάσατε)
  10. Τα γεγονότα της Ραφήνας (ένα πλημμέλημα το οποίο έχει ήδη παραγραφεί)
  11. Ένα τατουάζ
Αυτή είναι η Δικαιοσύνη σας! Καμαρώστε την!
Επανέρχομαι…
Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Πολιτικός κρατούμενος