3/2/14

Παναγιώτης Ηλιόπουλος: «Oι διώξεις μας έκαναν ακόμα πιο δυνατούς»

Παναγιώτης Ηλιόπουλος: «Oι διώξεις μας έκαναν ακόμα πιο δυνατούς»Συνέντευξη του βουλευτή Μαγνησίας της Χρυσής Αυγής για την εφημερίδα "Εμπρός"
  • Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και οι τρεις προφυλακίσεις είχαν αποφασιστεί 2 ημέρες πριν τις απολογίες μας. Την εντολή αυτή μας επιβεβαίωσαν και κρατούμενοι των φυλακών Ναυπλίου στους οποίους σωφρονιστικοί υπάλληλοι, 2 -3 μέρες πριν την απολογία μας, τους είπαν: «Εδώ θα φέρουν και τον βουλευτή σας, τον Μπούκουρα».
  • Έθεσα όλες μου τις δυνάμεις στην διάθεση του κόμματος, το οποίο σύμφωνα με τις καταστατικές του διεργασίες με τοποθέτησε επικεφαλής του ψηφοδελτίου «Ελληνική Αυγή για την Θεσσαλία». Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα γιατί το μόνο προεκλογικό μου «όπλο» θα είναι ένα κοινόχρηστο καρτοτηλέφωνο. Θα το παλέψω όμως, μαζί με τους καλούς συναγωνιστές μου και στις 18 Μαΐου θα βγούμε ΝΙΚΗΤΕΣ!

- ΕΜΠΡΟΣ: Κύριε Ηλιόπουλε είστε -ακόμα ένας- πολιτικός κρατούμενος στις φυλακές της μνημονιακής συγκυβέρνησης. Τι έχετε να μας πείτε για την δίωξή σας;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ: Είναι ιδιαίτερη Τιμή για μένα η συγκεκριμένη δίωξη. Δεν διώκομαι γιατί έχω διαπράξει το παραμικρό έγκλημα. Διώκομαι ξεκάθαρα γιατί ανήκω στην Χρυσή Αυγή και αυτό από μόνο του είναι τίτλος Τιμής.

- ΕΜΠΡΟΣΗ ανάκρισή σας στις 11 Ιανουαρίου κράτησε σχεδόν 6 ώρες. Σκιαγραφήστε μας τι έγινε αυτές τις ώρες.

Π. Η.: Από τα πρώτα λεπτά και τις πρώτες ερωτήσεις κατάλαβα ότι απέναντί μου είχα τρεις δικαστικούς σε διατεταγμένη υπηρεσία. Οι ερωτήσεις που δέχτηκα αφορούσαν αποκλειστικά τον σχολιασμό δηλώσεων του Γενικού Γραμματέα και στελεχών του κόμματός μας. Δηλώσεις δημόσιες τις οποίες έχει κρίνει ήδη ο ελληνικός λαός. Στην ερώτησή μου αν θα ερωτηθώ για κάποιο αδίκημα που υποτίθεται ότι έχω διαπράξει η απάντηση της επιόρκου ανακρίτριας Κλάπα ήταν: «Κύριε κατηγορούμενε δεν χρειάζεται να έχετε διαπράξει κάποιο αδίκημα εσείς. Αρκεί που είστε βουλευτής της Χρυσής Αυγής». Ερωτώ: γιατί δεν κλείνουν μέσα τους βουλευτές των εγκληματικών οργανώσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ όπου τα ηγετικά τους στελέχη έχουν όντως διαπράξει τρομερά κακουργήματα και μάλιστα εις βάρος όλων των Ελλήνων;

ΕΜΠΡΟΣ: Πιστεύετε ότι και στην περίπτωσή σας εκτελείται ένα πολιτικό συμβόλαιο εξόντωσης; Αν ναι, γιατί;

Π. Η.: Ολοι αυτοί οι επίορκοι δικαστικοί εκτελούν ένα συγκεκριμένο σχέδιο, το οποίο πηγάζει από τον βόθρο του Μαξίμου και έχει εμπνευστές του τον Σαμαρά και την θλιβερή παρέα του. Είναι ένα συμβόλαιο εξόντωσης της Χρυσής Αυγής λόγω της τεράστιας απήχησής της στον ελληνικό λαό, που τελικά θα εξοντώσει τους εμπνευστές και εκτελεστές του, στις αμέσως επόμενες εκλογές όποτε κι αν γίνουν αυτές. Αυτές οι διώξεις μας έκαναν ακόμα πιο δυνατούς.

- ΕΜΠΡΟΣ: Έχετε ένα μικρό νεογέννητο κοριτσάκι και να σας ζήσει. Ήσασταν τρεις μήνες κατηγορούμενος και σας έδιναν αναβολές στην ανάκρισή σας χωρίς να τις ζητήσετε ο ίδιος. Τελικά δεν ελήφθη υπ' όψιν ότι είστε (πέρα από τον πρότερο έντιμο βίο σας), νέος πατέρας. Πώς νιώθετε εσείς και η σύζυγός σας;

Π. Η.: Σας ευχαριστώ πολύ. Η κόρη μου ήταν μόλις 13 ημερών όταν τελικά το σύστημα αποφάσισε ότι ήμουν «ύποπτος τέλεσης νέων εγκλημάτων» ενώ, όπως λέτε, τρεις μήνες με είχε ελεύθερο. Κωμικοτραγικές καταστάσεις οι οποίες όμως έχουν πλήξει βαρύτατα την οικογένειά μου. Η γυναίκα μου έχει μείνει μόνη της στο σπίτι με ένα παιδί λίγων ημερών χωρίς την βοήθειά μου. Εγώ στερούμαι τους πρώτους μήνες της κόρης μου, κάτι που δεν μπορεί να μου δώσει πίσω κανένας. Όποιος έχει παιδιά μπορεί να με καταλάβει. Ακούω το κλάμα της από το τηλέφωνο και προσπαθώ να αναλογιστώ γιατί βρίσκομαι μακριά της. Την στερούμαι χωρίς να έχω διαπράξει το οποιοδήποτε αδίκημα. Η γυναίκα μου ξαφνικά έχει βρεθεί με το πρώτο της παιδί στην αγκαλιά και τον άντρα της φυλακή. Είναι τραγική αυτή η εμπειρία και για τους δύο μας αλλά έχουμε απίστευτο ηθικό και στηρίζει ο ένας τον άλλο. Δεν μας λυγίζει τίποτα, ας το γνωρίζουν φίλοι και εχθροί.

- ΕΜΠΡΟΣ: Ισχυρίζεστε ότι η απόφαση για την προφυλάκισή σας ήταν προειλημμένη. Μάλιστα για την υπόθεση αυτή έχουν ήδη μηνυθεί οι δύο ανακρίτριες και ο εισαγγελέας. Πείτε μας πώς ακριβώς έγινε αυτό;

Π. Η.: Η αίσθηση ότι η απόφαση ήταν προειλημμένη μου δημιουργήθηκε, όπως σας προείπα, από τα πρώτα λεπτά της ανάκρισης. Ήταν οφθαλμοφανές! Όταν όμως παραλάβαμε τις διατάξεις της προφυλάκισής μας, διαπιστώσαμε μια τραγική «σύμπτωση». Και τα τρία έγγραφα έφεραν σαν ημερομηνία υπογραφής της κ. Κλάπα την 9η Ιανουαρίου, ενώ εγώ με τον Γερμενή απολογηθήκαμε στις 11 Ιανουαρίου και ο Μπούκουρας στις 12. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και οι τρεις προφυλακίσεις είχαν αποφασιστεί 2 ημέρες πριν τις απολογίες μας. Την εντολή αυτή μας επιβεβαίωσαν και κρατούμενοι των φυλακών Ναυπλίου στους οποίους σωφρονιστικοί υπάλληλοι, 2 -3 μέρες πριν την απολογία μας, τους είπαν: «Εδώ θα φέρουν και τον βουλευτή σας, τον Μπούκουρα». Τα πάντα στημένα από τον ίδιο μηχανισμό.

- ΕΜΠΡΟΣΕίχατε ένα παρελθόν λόγω της δουλειάς σας με το καλλιτεχνικό στερέωμα. Αργότερα γνωρίσατε τον Εθνικισμό και την Χρυσή Αυγή με την οποία εκλεγήκατε και βουλευτής. Γιατί με την Χρυσή Αυγή και τι σημαίνει για σας το Εθνικιστικό Κίνημα;

Π. Η.: Υπάρχει μια παρεξηγημένη άποψη ότι οι καλλιτέχνες είναι αριστεροί. Αυτό δεν ισχύει στο βαθμό που θέλουν να το παρουσιάσουν. Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου εθνικιστή, έτσι η επιλογή της Χρυσής Αυγής ήταν μονόδρομος. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με άλλο κόμμα οπότε η πρόταση που μου έγινε από τον Αρχηγό της Χρυσής Αυγής για να είμαι υποψήφιος είναι ιδιαίτερα τιμητική για μένα. Ήταν μια φυσική εξέλιξη, η πιο ενεργή συμμετοχή μου στην Χρυσή Αυγή, ανεξαρτήτως τού βουλευτικού αξιώματος. Το ίδιο θα προσέφερα και από την θέση του απλού οπαδού του κόμματος. Πιστεύω ότι στην Χρυσή Αυγή τέτοιοι διαχωρισμοί δεν υπάρχουν. Είμαστε όλοι αγωνιστές της Εθνικής Ιδέας.

- ΕΜΠΡΟΣΠοια η κοινοβουλευτική σας δραστηριότητα και πώς χωρίζατε το 24ωρό σας για να είστε την ημέρα αγορητής, σε επιτροπές κ.α. στην Βουλή, και το βράδυ «μαφιόζος», γιατί έτσι σας φωτογραφίζει το κατηγορητήριο;

Π. Η.: Τα τελευταία δύο χρόνια αναλώνω όλο το 24ωρο στην προετοιμασία του κοινοβουλευτικού μου έργου. Έχω κάνει δεκάδες ομιλίες και είμαι από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου με τις περισσότερες συμμετοχές στις ολομέλειες. Υπάρχει και σχετικό παρουσιολόγιο στην βουλή που το αποδεικνύει. Αυτό το «έγκλημα», ότι παλεύουμε με όλες μας τις δυνάμεις για τον ελληνικό λαό, το πληρώνουμε σήμερα στην φυλακή. Μέχρι την Παρασκευή πριν προφυλακιστώ ήμουν στο κοινοβούλιο και διέπραττα εγκλήματα. Μιλούσα δηλαδή για Ελλάδα!

ΕΜΠΡΟΣΑν και φυλακισμένος θα κατεβείτε στις περιφερειακές εκλογές υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας. Ποιο το μήνυμά σας στον Θεσσαλικό λαό;

Π. Η.: Δεν είμαι εγκληματίας αλλά πολιτικός κρατούμενος, οπότε έθεσα όλες μου τις δυνάμεις στην διάθεση του κόμματος, το οποίο σύμφωνα με τις καταστατικές του διεργασίες με τοποθέτησε επικεφαλής του ψηφοδελτίου «Ελληνική Αυγή για την Θεσσαλία». Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα γιατί το μόνο προεκλογικό μου «όπλο» θα είναι ένα κοινόχρηστο καρτοτηλέφωνο. Θα το παλέψω όμως, μαζί με τους καλούς συναγωνιστές μου και στις 18 Μαΐου θα βγούμε ΝΙΚΗΤΕΣ!

Στον Θεσσαλικό λαό στέλνω ένα μήνυμα ελπίδας ότι σε λίγο χρονικό διάστημα θα πνεύσει άνεμος ελευθερίας, και η Θεσσαλία, όπως ολόκληρη η Ελλάδα, θα φωτιστεί από την Χρυσή Αυγή. Την Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού. Οι μέρες της σκλαβιάς θα τελειώσουν και όλοι μαζί θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας ώστε να αλλάξει επιτέλους αυτή η ταλαιπωρημένη Περιφέρεια και να ξαναγίνει μια 
όαση ανάπτυξης, παραγωγής, τουρισμού, εργασίας, ασφάλειας και ευημερίας των κατοίκων της.

Εμείς ό,τι λέμε το κάνουμε πράξη και το έχουμε αποδείξει. Έλληνες, ψηλά το κεφάλι!