16/2/14

Παν. Ηλιόπουλος: "Επίορκοι, κάτω τα χέρια από την οικογένειά μου"

φωτογραφία (2)Στις 5 Δεκεμβρίου και ενώ η γυναίκα μου βρισκόταν  στον 9ο μήνα κύησης δεχθήκαμε εισβολή στην οικία μας από ένοπλους  άντρες της Αντιτρομοκρατικής. Την εισβολή είχε διατάξει η Κλάπα με την Δημητροπούλου ενώ γνώριζαν την κατάσταση της συζύγου μου και ενώ ήξεραν ότι στο σπίτι μας υπήρχε ηλεκτρονικό υλικό που ανήκει στην ίδια, η οποία τυγχάνει και δικηγόρος μου στην υπόθεση μου άρα,το υλικό στους υπολογιστές της προστατεύεται από το δικηγορικό απόρρητο. Παρά τις εκκλήσεις της, ότι δεν επιτρεπόταν να κατασχέσουν δικό της υλικό, η διαδικασία συνεχίστηκε κανονικά και βέβαια, παράνομα.
Μετά τον κανιβαλισμό που έγινε στα αρχεία των άλλων συγκατηγορούμενών μου από τα τσοντοκάναλα και τις βρωμοφυλλάδες του συστήματος, που σημειωτέον είχαν στην κατοχή τους το ανακριτικό υλικό πριν το παραλάβουν οι κατηγορούμενοι, κάτι που απαγορεύεται ρητά από το Νόμο, η σύζυγος μου απέστειλε εξώδικο στις ανακρίτριες και τον εισαγγελέα ώστε να της επιστραφούν άμεσα τα ψηφιακά μέσα που της ανήκουν και ουσιαστικά της εκλάπησαν. Ψηφιακά μέσα, τα οποία περιέχουν προσωπικά και επαγγελματικά της αρχεία και τα οποία ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την υπόθεση της Χρυσής Αυγής.
Στους επίορκους δικαστικούς που με προφυλάκισαν καταπατώντας κάθε Νόμο και κάθε έννοια δικαίου δηλώνω ξεκάθαρα το εξής: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ! Η αλητεία σας με την διαρροή των ανακριτριών στο «Βήμα» την Κυριακή 2.2.2014, δεν θα ξαναγίνει ανεκτή. Οποιαδήποτε διαρροή υλικού γίνει από δω και στο εξής θα αντιμετωπιστεί ΑΜΕΣΑ νομικά. Πόσω μάλλον προσωπικού υλικού, άσχετου με τη δικογραφία.
Είμαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΘΩΟΣ και αυτό το γνωρίζουν ΑΠΑΝΤΕΣ. Θα υποστώ την πολιτική μου δίωξη με απόλυτη ηρεμία και επίγνωση των λόγων για τους οποίους βρίσκομαι μακριά από την οικογένειά μου.
Επειδή, όμως, η Αλήθεια θα λάμψει σύντομα ας μη νομίζουν κάποιοι ότι με την προφυλάκιση μου εξασφάλισαν και την καταδίκη μου! Όταν δικαιωθώ πανηγυρικά, θα λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη όσοι ταλαιπώρησαν ΑΔΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.
Αν κάποιοι και κάποιες την έχουν δει «μικροί Θεοί» και δικάζουν αθώους χωρίς ΜΙΣΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΝΟΧΗΣ, ας ξεκαβαλήσουν  επιτέλους το καλάμι τους. Μικροί είναι σίγουρα, Θεοί όμως όχι. Ο Σαμαράς δεν θα βάζει πλάτη στις αυθαιρεσίες τους για πάντα…
Θα κριθούν και οι ίδιοι, από δικαστές χωρίς «εντολή» Σαμαρά, κάποια στιγμή και μάλιστα σύντομα.
Τότε που ο Σαμαράς θα είναι στην Αμερική (μόνιμα) και δεν θα μπορεί να τηλεφωνήσει, όπως κυνικά ομολόγησε ο ίδιος, για την προφυλάκιση των 3 πρώτων Συναγωνιστών βουλευτών, λες και απευθυνόταν σε ζώα.
Δεν ελπίζω τίποτα.Δεν φοβούμαι τίποτα.Είμαι λεύτερος.
Παναγιώτης Ηλιόπουλοςπολιτικός κρατούμενος
υποψήφιος Περιφερειάρχης Θεσσαλίας