29/1/14

Π. Ηλιόπουλος: "Ερώτηση κρίσεως… Νέα εγκλήματα, χωρίς προηγούμενα;"!

gamos-panagiotarouΠολλά τα παράδοξα που συμβαίνουν σε αυτή τη δικαστική διαδικασία τελικά. Όσο προχωράει αυτό το φιάσκο της τραγικής συγκυβέρνησης που έχει εμπλέξει και επίορκους δικαστικούς για την εξυπηρέτηση των εκλογικών της επιδιώξεων, τόσα ειναι και τα παράλογα που αποκαλύπτονται.
Αφού λοιπόν κριθήκαμε προσωρινά κρατούμενοι με την αστεία δικαιολογία της “πρόληψης τελέσεως νέων αξιόποινωνπράξεων” θέλω να κάνω μια αφελή ερώτηση: Ποιες ήταν οι προηγούμενες αξιόποινες πράξεις μου, πότε έλαβαν χώρα, ποιους έβλαψαν και στην τελική… ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΗΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ; Η απάντηση ειναι μια και ξεκάθαρη:Γιατί δεν υπάρχουν ούτε προηγούμενες ούτε επόμενες αξιόποινες πράξεις

Βρέθηκα, λοιπόν, 5 ολόκληρες ώρες ενώπιον ανακριτριών και εισαγγελέως και άλλη μισή ώρα μόνο με τον εισαγγελέα και το μόνο που ερωτήθηκα ήταν για δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα και στελεχών της Χρυσής Αυγής. Θα μπορούσαν, έστω για τα μάτια του κόσμου που θα διάβαζε την απολογία μου, να με ρωτούσαν για 2-3 κατηγορίες που τόσο αβίαστα και ανερυθρίαστα μου απέδωσαν.
Για παράδειγμα, πως έκανα ελέγχους στα νηπιαγωγεία; Συνοδευόμουν από την ανηψιά μου που ανήκει σε αυτή την ηλικιακή ομάδα ή οχι; Κρατούσα νεροπίστολο ή πλαστικό σπαθί για να “διώχνω” τα ξένα παιδάκια; Ειναι ερωτήσεις κρίσιμες για την πολύκροτη διαδικασία διερεύνησης της Χρυσής Αυγής ως εγκληματικής οργάνωσης. Αν δεν βρισκόμουν κλεισμένος σε ένα κελί την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές θα γελούσα με τα χάλια τους… Τώρα ζητάω εξηγήσεις και μάλιστα πειστικές για το λόγο φυλάκισης μου!
Με ποια λογική ο εντολοδόχος του Σαμαρά, Ντογιάκος, προτείνει τη φυλάκισή μου χωρίς να με ρωτήσει έστω για μια αξιόποινη πράξη μου, με την αιτιολογία της τελέσεως νέων;;; Επί 3 μήνες που με σέρνουν για να απολογηθώ δεν ήμουν ύποπτος τέλεσης νέων πράξεων; Τώρα θα γινόμουν; Γελάει ο κόσμος!
Κάνετε που κάνετε ένα τεράστιο δικαστικό έγκλημα με τις προειλημμένες αποφάσεις σας, τουλάχιστον μην μας βγάζετε και τα ματιά με τις εξόφθαλμα άστοχες και προκλητικές σας αποφάσεις.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ
Παναγιώτης Ηλιόπουλος
Πολιτικός Κρατούμενος
Φυλακές Κορυδαλλού