Ηχηρό ράπισμα προς τις εθνομηδενιστικές
εκπαιδευτικές μεθόδους που ακολουθούν οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών
αποτέλεσαν οι προτάσεις που κατέθεσαν μέσω τηλεδιασκέψεως οι μαθητές του Γυμνασίου με λυκειακές τάξεις
Γλώσσας των Νήσων Σποράδων του Νομού Μαγνησίας, στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ Μαγνησίας,
ενώπιον όλων των μνημονιακών βουλευτών του Νομού που αποδόμησαν τα τελευταία
χρόνια την ελληνική κοινωνία!
Συγκεκριμένα στις 19 Ιανουαρίου
πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ Μαγνησίας σύσκεψη με τίτλο «Η
Πολιτεία αφουγκράζεται τους μαθητές» περίπου 100 μαθητών από 34 σχολεία, εκ των οποίων 31 γενικά και
επαγγελματικά λύκεια, και τρία σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαιδεύσεως από τον
Νομό Μαγνησίας. Ως κατέστη γνωστό, η μόνη πολιτική δύναμη που δεν προσεκλήθη
ήταν η Χρυσή Αυγή, καθώς δεν απεστάλη πρόσκληση στον βουλευτή Μαγνησίας Χρυσής
Αυγής Παναγιώτη Ηλιόπουλο. Αυτό το γεγονός καταδεικνύει τον πολιτικό
αμοραλισμό και τις κατάπτυστες αντιδημοκρατικές πρακτικές των ιθυνόντων. Έτσι εκλαμβάνουν
τη δημοκρατία. Να αποκλείουν ανενδοίαστα και προκλητικά έναν κοινοβουλευτικό
εκπρόσωπο του Νομού και συγκεκριμένα της τρίτης στη σειρά πολιτικής δύναμης της
χώρας.
Οι μαθητές του Γυμνασίου με λυκειακές τάξεις της Γλώσσας των Νήσων
Σποράδων στην ουσία άδειασαν την αντεθνική κυβέρνηση και τους συνοδοιπόρους τους
για πρώτη φορά εκφράζοντας τον πατριωτισμό της ελληνικής κοινωνίας και κυρίως
των οικογενειών τους, που παραμένουν πιστές στις αξίες του ελληνορθόδοξου
πολιτισμού έδωσαν ένα ηχηρό ράπισμα στις εθνομηδενιστικές μεθόδους που
εφαρμόζουν οι μνημονιακές κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, και καταθέτοντας τα
ακόλουθα αιτήματα: «Διατήρηση του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία ως
βασικό μάθημα και διατήρηση της πρωινής προσευχής. Διατήρηση των αρχαίων
ελληνικών ως υποχρεωτικώς εξεταζόμενο μάθημα τον Ιούνιο και στο Γυμνάσιο, αφού
με αυτό τον τρόπο θα τύχει της ανάλογης απήχησης στην προσοχή των μαθητών»,
όπως τονίζουν.
Επιπλέον ζητούν να παραμείνουν ως
έχουν οι ήδη υπάρχουσες διδακτικές ώρες
στα μαθήματα γενικής παιδείας του Λυκείου, που όπως υπογραμμίζουν αναπτύσσουν
την κριτική ικανότητα (νεοελληνική γλώσσα, λογοτεχνία, αρχαία ελληνική γλώσσα)
αλλά και τα μαθήματα που προσφέρουν γνώσεις για το παρελθόν, όπως η Ιστορία.
Επίσης προτείνουν τον διαχωρισμό των ενδοσχολικών εξετάσεων του Λυκείου τους
μήνες Ιανουάριο και Ιούνιο με την μισή εξεταστέα ύλη κάθε φορά, την διατήρηση των πανελλαδικών εξετάσεων για την
δίκαιη εισαγωγή των μαθητών σε ανώτατες και ανώτερες σχολές, την διατήρηση της
βαθμολογίας των τετραμήνων με βαθμό άριστα το 20 και όχι με βάση γενικό
χαρακτηρισμό (Α, Β, Γ).
Επί προσθέτως καταδεικνύουν το
πάγιο πρόβλημα της ελλείψεως εποπτικών μέσων στις σχολικές μονάδες και
αυτονόητα ζητούν πλήρη εξοπλισμό των σχολείων, ανεξαιρέτως περιοχής με όλα τα
απαραίτητα υλικά για την υλοποίηση των μαθημάτων, έγκαιρη αποστολή καθηγητών
όλων των ειδικοτήτων σε όλα τα μέρη της Ελλάδας από την 1η Σεπτεμβρίου της
σχολικής χρονιάς, χωρίς καθυστερήσεις, αντικατάσταση των βιβλίων με πιο
σύγχρονα τεχνολογικά μέσα εργασίας π.χ. laptop. Επίσης απαιτούν την υποχρεωτική
λειτουργία ολοήμερου σχολείου στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο για την κάλυψη των
εργασιών στον σχολικό χώρο, με την βοήθεια καθηγητών αντίστοιχων ειδικοτήτων
στην θέση της λειτουργίας των θεσμών της ενισχυτικής διδασκαλίας και της
πρόσθετης διδακτικής στήριξης, ώστε να επιτευχθεί η στήριξη των μαθητών σε
περίοδο οικονομικής κρίσεως και η μείωση ωρών παρακολουθήσεως στο φροντιστήριο.
Εν κατακλείδι οι μαθητές
της Γλώσσας στηλιτεύοντας τον ψευτο-προοδευτισμό και τον δήθεν
εκσυγχρονισμό των ελληνικών σχολείων ζητούν για πρώτη φορά την καθιέρωση ενός
τύπου σχολικού ενδύματος για πιο ευπρεπή εμφάνιση στον χώρο του σχολείου.
Ο βουλευτής Μαγνησίας
Χρυσής Αυγής, στη σχετική κατατεθείσα ερώτηση, ρωτά το
αρμόδιο Υπουργείο που διοργάνωσε την εν λόγω διάσκεψη των μαθητών του Νομού
Μαγνησίας αν θα εισακούσει τα αυτονόητα αιτήματα των αυριανών ενηλίκων πολιτών
των μαθητών του Νομού Μαγνησίας, που όχι μόνο δεν συνηγορούν στις μεθοδεύσεις
της μνημονιακής Κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ
για αποδόμηση της παιδείας και ποινικοποίηση κάθε τι πατριωτικού, αλλά
αποτελούν την αυτονόητη έκφραση της εθνικής συνειδήσεως αυτών και την επιστροφή
στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψεως από
την παιδική - εφηβική ακόμη ηλικία.