Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει στους τοπικούς φορείς και κατοίκους
των Νήσων των Βορείων Σποράδων του Νομού Μαγνησίας η διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης τους με την Θεσσαλονίκη, καθώς η
εταιρεία Hellenic Seaways αποσύρει το «Flying Cat 4» από το συγκεκριμένο
δρομολόγιο.
Ερώτηση κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας Χρυσής Αυγής Παναγιώτης
Ηλιόπουλος για το ανακύψαν ζήτημα με αίτημα το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να
προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διατηρηθεί η ακτοπλοϊκή
σύνδεση των Βορείων Σποράδων με την Συμπρωτεύουσα, συνεχίζοντας την τόνωση
της τουριστικής και οικονομικής αναπτύξεως της περιοχής.
Με βάση την εταιρεία Hellenic Seaways το εγχείρημα
για ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βόρειων Σποράδων και της Συμπρωτεύουσας δεν απέδωσε
τα προσδοκώμενα και για αυτό τον λόγο δεν είναι στα σχέδια της εταιρείας, να
δρομολογήσει ταχύπλοο στην συγκεκριμένη γραμμή, γεγονός που θα πλήξει όμως
ανεπανόρθωτα την τουριστική κίνηση και την τοπική οικονομία εν γένει των εν
λόγω νήσων.
Όπως ήταν εύλογο οι εκπρόσωποι της τοπικής
αυτοδιοικήσεως των Βορείων Σποράδων, οι δήμαρχοι Σκιάθου, Σκοπέλου και
Αλοννήσου, ένωσαν εν νέου τις δυνάμεις τους για να επιλύσουν το μεγάλο πρόβλημα
που προκύπτει από την διακοπή της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής συνδέσεως. Κοινή
διαπίστωση των δημάρχων είναι ότι θα αποτελέσει τεράστιο πλήγμα για τα νησιά η διακοπή
της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής γραμμής, που αποτελεί πύλη εισόδου όχι μόνο για
την Θεσσαλονίκη, αλλά και την Βόρεια Ελλάδα ευρύτερα και τα Βαλκάνια, την
στιγμή μάλιστα που σημειώθηκε ανοδική τάση στην κίνηση των Θεσσαλονικέων και
των βορειοελλαδιτών, ιδιαίτερα, προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων τις δύο
προηγούμενες σεζόν, γεγονός που μαρτυρά την δυναμική της συγκεκριμένης
ακτοπλοϊκής γραμμής και τις θετικές προοπτικές που διαγράφονται περαιτέρω.
Ήδη δρομολογήθηκε συνάντηση την Δευτέρα
15 Ιανουαρίου μεταξύ των τριών δημάρχων, του κυρίου Αντώνη Αγαπητού,
αντιπροέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Hellenic Seaways, και του κυρίου Νεκτάριου
Σαντορινιού, υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, όπου τέθηκε το
αίτημα της διατηρήσεως του διαύλου επικοινωνίας με την Θεσσαλονίκη, ώστε να μην
πληγή ανεπανόρθωτα η τοπική οικονομία και ο τουρισμός των Νήσων των Βόρειων
Σποράδων και ζητήθηκε περαιτέρω η
δρομολόγηση του «Flying Cat 4» από τον Βόλο προς τα νησιά και κατά την διάρκεια του χειμώνα.